Real racing Simulation
RRS (Real racing Simulation) je sofistikované zariadenie verne simulujúce reálne sily pôsobiace na vodiča pri jazde v automobile. Pocit skutočného zrýchlenia, brzdenia, prenosu váhy a náklonov v zákrutách je dosiahnutý prepracovanými pohybmi.
Zariadenie je v rámci rozsahu svojich pohybov schopné nasimulovať preťaženie až do 2 G.
SW podporu tvoria PC hry, zamerané na realistické prevedenie fyzikálneho modelu jednotlivých automobilov. Predná alebo zadná hnaná náprava, prípadne pohon všetkých 4 kolies funguje presne ako v skutočnosti. SW je upravený tak, aby presne kopíroval dáta z hry a prenášal ich do pohybov stroja. Celkový dojem zabezpečujú 3 pohyblivé tlmiče a otočná základňa, ktorá dokáže rotovať v uhle až 180 stupňov. Simulátor sa dá naprogramovať podľa želania jazdca od režimu na hranie pre deti, po režim pre profesionálneho pretekára, v ktorom sú reakcie stroja tak rýchle a ostré, že je vhodné sa pripútať.